poniedziałek, 28 maja 2012

Pytanie-Gdzie kupić pastuch elektryczny itp.

Pytanie: "..Gdzie go można kupić i czy do mycia ula trzeba wyłączać dopływ prądu do siatki, oraz w jaki sposób są połączone wszystkie pastuchy na osobnych ulach. Będę bardzo wdzięczny za rady i sugestie."
Odp.: W kwestii odłączenia prądy to proponowałabym raczej wyłączyć na czas zlewania Uli, gdyż to przede wszystkim bezpieczeństwo dla nas.Nikt nie chce być porażony prądem.Co prawda nie są jakieś wysokie woltaże, ale ja bym nie ryzykowała.Poza tym szkoda, by urządzenie zepsuło się lub przepaliło.
Co do kupna to proponuję wejść na jakąś stronę firmy zajmującej się sprzedażą pastuchów elektrycznych i akcesoriów z tym związanych dla zwierząt.Jest tego dużo w internecie, różne parametry i różne ceny.
Ja zamawiałam taśmę do pastucha z firmy, jak dobrze pamiętam pastuchy.pl.Można też spojrzeć na allegro, tam zawsze troszkę taniej.Trzeba szukać pod hasłem  elektryzator do pastucha elektrycznego.
Najtańsze to wydatek rzędu około 300 złotych.  
Kupując nowego, a raczej polecałabym kupić nowy elektryzator, to jest w nim instrukcja obsługi jak podłączać, który kabelek gdzie itd.W kwestii elektryki u mnie słabo, zostawiam to Panom, bezpieczniej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz