poniedziałek, 3 grudnia 2012

Witam wszystkich blogowiczów po wolnym.Sezon hodowlany zakończony więc można trochę nadrobić zaległości w sferze rozrywkowej.Andrzejki już za Nami.Połączyliśmy dwa w jednym i bawiliśmy się na urodzinach wspólnika, nie byle jakich bo 50-tych, było hucznie.Niestety zabrakło potraw z Naszych ślimaczków, bo kucharz zastrajkował i nie chciał podjąć się wykonania przystawek na taką ilość osób.Jest dużo pracy przy menu ślimakowym, a inne rzeczy trzeba też dopilnować jak potrawy, muzyka itp.
Postaramy się nadrobić to na Sylwestra.Będzie dużo mniejsze grono, być może pokusimy się o upichcenia czegoś z jesiennych zbiorów Maximy.
Tak na marginesie, proszę o kontakt e-mailowy moją stałą czytelniczkę, która pisała do mnie odnośnie skupu podrostków.Jeden post poświęciłam temu tematowi.Niechcący usunęłam kontakt do Pani, a mam info.odnośnie tego co pytała.
Pozdrawiam, miłego dnia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz