czwartek, 13 czerwca 2013

Od Pani Marioli

 Dla takich osób chce się pisać, prowadzić takiego bloga....
"Na wstępie serdecznie gratuluje prowadzonego bloga,który po roku okazał się dla Pani olbrzymim sukcesem. Pamietam jak rok temu gratulowałam ponad 2 tyś.wejść ,a teraz ...jest Pani niesamowita.Nawet nie zdawałam sobie sprawy,że jest tak duże zainteresowanie hodowlą ślimaków.
Ja w tym roku jeszcze nie zrezygnowałam,miałam swoje reproduktory,które o niebo zdecydowanie lepiej się niosły niż te w ubiegłym roku.Dzięki Pani pomocy,bardzo cennym radom udało mi się wyhodować małe co nieco,które za chwilę muszę wypuścić do parku.Te niedorośnięte z ubiegłego roku ładnie się wybudziły i rosną już na polu. Sa strasznie zmasakrowane(chodzi mi o muszle) bo jednak widac bardzo przyrost na nich.Jednak na razie cieszę się że rosną,a co ze skupem będę sie dopiero martwić.Mam cały czas nadzieję,że Pani jako tak prężna osoba założy kiedyś grupę producencka która pozwoli malym hodowcom na sprzedaż nawet małych ilości ślimaków.(...)"
 Co do Grupy producenckej to chyba jednak nie, przynajmniej na tą chwilę.
Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz